Powered By Blogger

Thursday, October 20, 2011

seorg aku...

hanya kerna kau yg ckup indah utk dimiliki dan utk dicintai Cukup Indah , Aliff Satar

Aku seorang yg tabah..
Seorang yg kuat..
Sume org ckp cmtuh..
Tp, npe tah klw ape2 tntg die..
I’ll be as fragile as a glass..
Sng je air mata neyh nk tumpah..
Mengalir deras sbb tkut die ilang..
Mmbe2 aku..
nangis utk lelaki x berbaloi,nyah..”
Tp, mata aku slalu curang..
Degil gak nk tumpahkn air mata aku..

******************************************************

Aku seorg yg sabar..
Klw ngn die..
Aku thn mrh aku..
sedapkn atie sndri..
ko syg die kn, fara.. sabar je ea.. neyh bru couple.. blm kwen.. da kwen t lagi dahsyat.. be a big girl k..”
Cume klw aku btul2 marah tuh..
Aku luahkn kat kwn terdekat aku..
Mereka yg terpkse dgr aku mrh2 org yg aku mrhkn..
Even so..
Kwn2 aku always ade utk sedapkn atie aku..
die nk test ko je tuh.. jgn wat kptsn yg ko akn nyesalkn nnt k.."

***************************************************

Seorg aku adlh seorg yg sentimental bile berkenaan ngan org yg aku syg..
Seorg aku adlh seorg yg akn nanges bile aku hilang bnde yg aku syg..
Seorg aku adlh seorg yg akn merajuk dan baik sndri xprlu dipujuk..

Jd aku mntk korg fhm la aku ea…
Aku syg korg..
Sbb korg je yg aku ade..
=) 


utk insan tersyg..
b tw kn kite syg b.. <3


Till then,
XOXO

No comments:

Post a Comment