Powered By Blogger

Tuesday, January 8, 2013

Wishlist


"Walau ku tahu kau tak sempurna, 
Takkan membuat aku jauh darimu, Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu" Tuhan Jagakan Dia, Motif Band
Assalamualaikum, pembaca (ade kew) yg aku sygi..
Selamat Tahun Baru, yg x bpe baru sgt..
Entry ini adlh entry kedua pd 2013.. 
Alhamdulilah.. 
Allah msih bgi aku hayat utk diteruskan.. ^_^

Bila bercakap soal tahun baru neyh..
Kite msti nk ckp tntg azam kn..
bile tiba tahun baru.. ade azam baru kn..
Well, fer me..
Azam aku utk tahun neyh, msih sme..
Iaitu..

Nk naikkan pointer yg mcm taik kobau neyh ke zon yg lebih selamat sket..

insyaAllah.. I’ll try harder in next semester.. klw msih ade kt upm lg la..

and aku jgk nk senaraikan beberapa wish aku.. 
yg klw leh nk dptkan tahun neyh jugk..
tp, klw x tahun neyh.. tahun depan.. klw x dpt tahun depan.. tahun lagi satu..
and begitu la seterusnya..
actually more mcm wish smpai dpt la..
blh gitew??
Tp, wishlist yg aku senaraikan ini bukanlah mengikut priority.. 
mak just tulis je ikut suke mak..
I just write up ape yg popped into my mind kayh..
Anyway, here’s the list..   

Wishlist 1

Aweera at my wedding.. 

singing live with his guitar.. but nk Aweera sorg je taw.. x mmpu nk byr reramai.. huhuhu~ *b, nnt kita kumpul duit byr Aweera nyanyi kt kenduri kahwin kita k..


Aweera nyanyi kt kenduri kahwin.. peh, mantap!!


Wishlist 2

SmartPhone.. 

actually x kesah la ape2 pn.. jnji smartphone yg ade android apps.. klw leh opkos la nk Samsung S3, tp, klw dpt Samsung Ace pn ok la kn.. mcm org tua2 ckp.. x dpt rotan, akar pn boleyhhh~ dgn rebat RM200 utk pembelian smartphone oleh gomen.. tp, x mohon lg.. insyaAllah, mgkn akn tercapai hasratku utk membeli@dibelikan smartphone.. *amin


Samsung Galaxy Ace (Akar)

Samsung Galaxy S3 (Rotan)


Wishlist 3

A candlelight dinner with my awesome boyfriend.. 

a bouquet of roses placed at my side.. a candle lighted up at the middle of our dining table and petals of roses distributed all over the table.. dpt bygkan x?? hmm.. let's say.. ala, mcm ala2 candlelight kt dlm Secret Garden.. setting die mcm kt garden and die wt time luch.. *blh x, b?? peh, that nite going to be romantic.. this fella, jarang nk romantik2... die jd romantik bile smbut besday aku.. surprise me with a teddy bear and a half dozen red roses.. pastuh, cabutkan tumit kasut aku dri celahan kayu mse kt Senibong.. klw x, die mls nk tnjukkan ke'sweet'an die.. =(


lebih kurg mcm neyh la.. amcm, b?? 


Wishlist 4

55kg.. 

neyh berat ideal aku.. tp, nk dptkan pnye la susah giler.. dri tahun ke tahun.. x dpt2 jugak.. tmbh2 bile da ade awesome bf kn.. bahagia.. lg la susa nk trunkn berat bdn.. wlwpn MR Q siap belikan losyen mustajab as a token of support.. well, klw x consistent diet and jog pn pyah gak kot.. huhuhu~ ok2, nnt aku try harder utk trunkan berat bdn.. sbb aku da jnji ngan MR Q.. before kahwin.. aku akan kuwus.. next semester, aku akn pulun abes2.. time is ticking..


Before 

After *amin


Wishlist 5

Gitar bru.. 

currently, I have a morisson.. which I got from a good friend of mine.. Firdaus.. if ade org nk hadiahkan gitar baru kpd aku.. sgt2 la dialu-alukan.. and aku janji.. aku akan ciptakan satu lagu utk beliau.. and publish kt youtube.. amcm?? actually x kesahla gitar pape.. waima klw dpt beli kapok pn ok.. tp, nnt da kerja.. aku akn beli acoustic guitar (plug-in) yg blh connect to amplifier.. bru gempak kn.. hehehe~


cadie mmg suke menyibuk.. 

Semi Acoustic Guitar (mcm electric guitar sket)

Acoustic Guitar (no cable plug)
Plug-In Acoustic Guitar
 Note : klw dpt kaler putih lg terbaik.. aku x kesah branding.. as long dpt bunyik suda.. ^_^

Utk memendekkan cerita.. actually byk lg wish2 aku..
mklumla.. manusia mne pernah puas dgn ape yg die ada ye dak??
So, aku senaraikan yg berkemungkinan dpt jela..
Ape2 pn.. semoga tahun ini lebih indah..

Till then,
XOXO

p/s : opsiee.. da 22 tahun da.. lme lg ke nk kahwin neyh?? Huhuhu~ anyway, Happy 2nd Anniversary in advance, b..




No comments:

Post a Comment