Monday, March 19, 2012

sy adlh sy

“Terukir di bintang, tak mungkin hilang, cintaku padamu.”Yuna, Terukir Di Bintang 
Rsenye klw blog neyh adlh bilik..
Da bersarang kot..
It been like ages, I didn’t update..
First, I got no idea what to write..
Second, I’ve been busy.. *yela tuh.. cm busy sgt jek.. =P
Third, I’m a lazy bum!! *neyh sbnrnye alasan utme.. pffftt
So, in the end..
I choose not to update..
Bukan xde try..
Ade je.. cume save and pastuh jd pekasam kat folder blog aku tuh…
Huhuhu~
Anyway, lots of things happened during my ‘absence’..
Such as, my complicated relationship almost broke off…
I’ve been participating the karaoke contest as a representative for my block..
Been in a performance of Musang Berjanggut during open block..
I’m one of the committees for FESTIK ’12..
Befriend with famous blogger ZACK ZUKHAIRI.. *yg neyh smpai skrg aku x cye..
Yeah, mcm2..
Klw nk cite skali gus mmg berjela entry aku neyh..
So, bgi point penting jela ea..
Hhuhuhu~

Till then, folks..
Byk yg aku nk cite.. tp, satu-satu ea..
XOXO

p/s: nt, aku post pic2 yg best ea.. tnggu jela k.. 

No comments:

Post a Comment